ЗВІТ про роботу Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лиманської сільської ради за 2021 рік
Центр надання адміністративних послуг є одним з ефективних способів надання адміністративних послуг, що забезпечує доступ до необхідних громадянам та бізнесу послуг в одному місці, у комфортних та прозорих умовах.
З метою реалізації Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», ст.27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативно – правових актів щодо реформування системи надання адміністративних послуг населенню рішенням Лиманської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 15.01.2021 року № 83-VIІІ утворений Відділ «Центр надання адміністративних послуг».
Центр надання адміністративних послуг у роботі керується Конституцією України, законами України, іншими нормативно – правовими актами, Положенням та Регламентом, затверджених рішеннями Лиманської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 15.01.2021 № 83-VIІІ відповідно. Указаними документами регламентується порядок надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора Центру та суб’єкту надання адміністративної послуги.
Робота з прийому суб’єктів звернень Центром надання адміністративних послуг розпочата 06 березня 2021 року. Штатна структура ЦНАП складається з 5 осіб - начальник, який також виконує функцію державного реєстратора, державний реєстратор, 2 адміністратора та техпрацівник.
На 01 січня 2022 року громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати в ЦНАП 339 адміністративних послуг.
Станом на 01 січня 2022 року адміністраторами ЦНАП зареєстровано 3279 заяв для отримання адміністративних послуг. З них суб'єктами надання адміністративних послуг надано позитивних результатів - 3249, негативних результатів – 30.
Найбільшими в 2021 році користувалися попитом у громадян такі адміністративні послуги, як:
- Державна реєстрація права оренди на нерухоме майно -1276;
- Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу - 324;
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку - 318;
- Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням - 294;
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно - 274;
- Державна реєстрація змін до відомостей про фізичної особу – підприємця - 200;
- Державна реєстрація фізичної особи – підприємця - 106;
- Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку - 79;
- Внесення змін до записів до державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 77;
- Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань - 55;
- Надання інформації з Державного реєстру речових на нерухоме майно - 55;
- Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки - 44;
- Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу - 41;
- Державна реєстрація припинення юридичної особи - 29;
- Державна реєстрація створення юридичної особи - 27;
- Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, яки збудований на земельній ділянці відповідного цільового призначення - 19;
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи - 10;
- Інші - 51
У своїй роботі ЦНАП дотримується семи постулатів належного ЦНАП:
1. Професійність – державні реєстратори, адміністратори ЦНАП постійно покращують свої професійні вміння, як за рахунок самоосвіти, так і через в онлайн-семінарах, онлайн тренінгах:
2. Результативність - перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП постійно збільшується, до переліку включаються найпопулярніші послуги серед населення; постійно проводиться актуалізація послуг.
3. Своєчасність – начальник, держреєстратор та адміністратори ЦНАП постійно контролюють строки та своєчасність надання адміністративних послуг, які визначені законодавством; заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги по телефону; мінімізовані витрати часу на очікування заявників під час звернення до ЦНАП.
4. Зручність - комфортне приміщення, створені зручні умови для відвідувачів: зона очікування, зона для заповнення документів, належне освітлення та кондиціонування приміщення, існує можливість для отримання супутніх послуг (оплата послуг через платіжний термінал);
5. Доступність – приміщення ЦНАП розташоване на першому поверсі, існує можливість отримати консультацію реєстраторів, адміністраторів ЦНАП по телефону.
6. Прозорість - на веб - сторінці сільської ради розміщена інформація про ЦНАП.
7. Простота - у приміщенні ЦНАП на стендах розміщено актуальну та зручну інформацію про адміністративні послуги.
Мета та пріоритетне завдання Центру надання адміністративних послуг забезпечити доступність адміністративної послуги та високу якість їх надання та реагувати на потреби громадян.
Начальник відділу- державний реєстратор Л.Г.Воробйова